7 jun 2011

CiU, PP i GIT arriben a un acord per governar Torredembarra els pròxims quatre anys



CiU, PP i GIT són les tres formacions polítiques que formaran el nou govern municipal amb Daniel Masagué (CiU) que continuarà com a alcalde la propera legislatura (2011-2015). L'acord de governabilitat s'ha presentat aquesta tarda (3 de juny) per donar per tancades les especulacions que s'han succeït aquests dies i ja serà la propera setmana quan es presenti més àmpliament el programa de govern i el cartipàs municipal. Amb tot, Daniel Masagué ha assenyalat que les prioritats bàsiques d'aquest nou govern seran la contenció de la despesa, l'adopció de mesures que fomentin l'ocupació a Torredembarra i la reestructuració de l'Ajuntament perquè funcioni més amb paràmetres empresarials, és a dir sigui més efectiu i productiu.

Daniel Masagué, actual alcalde i cap de llista per CiU (la formació guanyadora de les eleccions amb 6 regidors) ha explicat que es tracta d'un acord per als propers quatre anys amb el millor equip humà possible que governarà per a tothom. També ha ressaltat la il·lusió i l'alegria per l'assoliment d'aquest pacte.

Al seu torn, José Oviedo, cap de llista del PP ha explicat que l'acord de govern és el pacte natural després d'haver governat junts aquests últims anys i dels bons resultats obtinguts als comicis electorals. Una altra qüestió que ha assenyalat és que no es tracta d'un pacte de repartiment de carteres sinó d'un acord sòlid que permetrà la governabilitat i l'estabilitat.

Per la seva part, Ignasi Duran, el cap de llista del GIT, ha comentat que es tracta del millor acord entre totes les opcions possibles per assolir l'estabilitat tan necessària. Respecte a les formacions polítiques que integren el pacte, ha exposat que estan acostumats a governar i que tenen un gran sentit de la responsabilitat.

El pacte entre CiU (6 regidors), PP (2 regidors) i GIT (1 regidor) assegura la majoria absoluta i l'elecció de Daniel Masagué com a alcalde. A l'oposició quedaran PSC (3 regidors), ERC (2 regidors), ABG (2 regidors) i l'Agrupació (1 regidor).

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Mantindreu la postura dels debats o tragareu.

Anónimo dijo...

Bona nit senyors,

Volia explicar un problema que tinc amb la Policia Municipal de Torredembarra.
Resulta que em va arribar una multa datada a 16 d'agost de 2011, la data de rebuda de la multa és 24 de octubre de 2011. Bé, vagi per davant que no soc tan organitzat com per saber que he fet cada dia de l'any, però es dona que disposo de dos cotxes, un petit i vell que va molt bé per moure'm al poble i a la feina, i un altre mes gran i nou que utilitzo gairebé només per a sortir de viatge. També es dona que vaig anarme´n el dia 17 d'agost de vacances i recordo perfectament que el dia anterior (el de la data de la multa) vaig sortir amb el cotxe gran, exclusivament, a la benzinera a omplir el dipòsit.

Bé, doncs la meva sorpresa quan m'arriba la multa, per estacionar a la via dificultant el trànsit, amb el cotxe gran, es notòria pel fet que no agafo gaire aquest cotxe (si hagués sigut amb l'altre no recordaria res), però al quadrar dades amb les vacances m'adono de que la multa és errònia.

Donat que la multa es errònia vaig, amb la consciencia tranquil·la, a la oficina que s'encarrega del pagament de multes i allà em diuen que puc recórrer la multa, però que pagui aviat per aprofitar el descompte (200 euros que son 100 euros si pago en 15 dies), perquè segurament desestimin el recurs. Primera a la front quan a casa llegeixo a la multa que si pago els 100 euros no s'admetran recursos.

Llavors vaig a la comissaria de Policia Municipal, i els hi explico tot l'enrenou, i em diuen, textualment: Això que diu esta molt bé, però serà la seva paraula contra la de l'agent si no ho pot demostrar d'alguna manera (no tinc forma de demostrar-ho). Jo els hi dic que com pot ser que no hi hagi una fotografia a l'arxiu de la multa, quan porten tot l'any fent fotografies als vehicles als que li posaran la multa, i em diuen que podia estar trencada la càmera. Si els hi demano per la copia de la multa que solen deixar al parabrises del cotxe em diuen que algú la podia haver agafada. Tampoc em donen resposta de perquè no se'l va emportar la grua. I per últim em diuen que si poso un recurs no digui que el meu cotxe no era allà, perquè un jutge ho desestimaria immediatament, que millor digués que hi una falta de procediment (el comprovant, la fotografia, que no hi vingués la grua...) Però que volen que els hi digui, em nego a acceptar que el meu cotxe era allà. No tinc perquè mentir.

Conclusió, que m'han posat una multa per la cara, que com no puc demostrar que no podia ser el meu cotxe (em demanaven un ticket d'un pàrquing de l'hora de la multa, que en cas de ser així no crec que passats 3 mesos el tingués guardadet) i que a l'agent num.056 de la Policia Municipal no li demanaran que ho demostri perquè es policia i la seva paraula és llei. Doncs amb aquesta llei m'hauré d'agafar bé les butxaques.

Gràcies per la seva atenció.

Juan M. Mena

Anónimo dijo...

Versaute Teenies ab 18 live hinter der privaten livecam.
Willst du sie so richtig rannehmen? Melde dich jetzt unverbindlich an und du bekommst gleich 50 Coins für die cam shows kostenlos!
Geniesse geile [b][url=http://free-teen.org]teen Livecams[/url][/b]. Gerade erst 18 und schon so sexsüchtig.

[url=http://fishingforumworldwide.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=19213]Live Teens[/url]
[url=http://gigabean.co.za/GBTForum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=13099]Amateur Teens[/url]
[url=http://forumtest.hostingsociety.com/phpBB3/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25100]Teen Dating[/url]

[url=http://www.forumsexxx.com/forum/showthread.php?276-Teen-Livecam&p=5569#post5569]Teen Livecam[/url]
[url=http://miyabiweb.dip.jp/bbs/aska.cgi]Free Teen[/url]
[url=http://rhodesianstudycircle.org.uk/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=41779]Teen Dating[/url]

http://www.mubbly.org/member.php?u=30148 http://makepuguide.blog.imageflea.com/s/user/CamTeeni/ http://www.warriorforum.com/user/profile/FreeTeenz/ teen free[/url]